Nobik - Elemental shaman
+3
Edtho
Vencor
Nobik
7 posters
Strana 1 z 1
Nobik - Elemental shaman
Class: Shaman
Name: Nobik
Spec: Elemental PvE, Resto PvP
UI: Mam jednoduche, Recount je na obrazku jen vypnuty momentalne :
[url=]Nobik UI[/url]
Armory:
Zkusenosti: Odraidovane cele TBC(ZA, SSC, TK, BT, SP jen brutalus) velke zkusenosti s PvE i PvP. Z wotlk dungeonu odraidovan Naxx 10/25, OS 10/25, Ulduar prvni patro, ICC (Lord, Lady, Saurfang, Rotface)
Postava momentalne: Nedavno doexpeno, dnes zvednuto gs o 600....Ele shaman...SP:1945 bez totemu, crit 19% bez totemu, haste 13.6% bez totemu
Raid time: cely pracovni tyden klidne do 6 do rana, bez problemu, vikendy jen vyjimecne, ale da se to zaridit
Proc Mysteria? : Je u vas kamarad od nas z vesnice, Bezzy
O me: Je mi 20, wow hraju 5 let, studuju VS a bez chlastu bych asi umrel...
TS: mam, i VNT, MUMBLE, Skype nepocitam, mic mam
Name: Nobik
Spec: Elemental PvE, Resto PvP
UI: Mam jednoduche, Recount je na obrazku jen vypnuty momentalne :
[url=]Nobik UI[/url]
Armory:
Zkusenosti: Odraidovane cele TBC(ZA, SSC, TK, BT, SP jen brutalus) velke zkusenosti s PvE i PvP. Z wotlk dungeonu odraidovan Naxx 10/25, OS 10/25, Ulduar prvni patro, ICC (Lord, Lady, Saurfang, Rotface)
Postava momentalne: Nedavno doexpeno, dnes zvednuto gs o 600....Ele shaman...SP:1945 bez totemu, crit 19% bez totemu, haste 13.6% bez totemu
Raid time: cely pracovni tyden klidne do 6 do rana, bez problemu, vikendy jen vyjimecne, ale da se to zaridit
Proc Mysteria? : Je u vas kamarad od nas z vesnice, Bezzy
O me: Je mi 20, wow hraju 5 let, studuju VS a bez chlastu bych asi umrel...
TS: mam, i VNT, MUMBLE, Skype nepocitam, mic mam
Nobik- Anonymní
Re: Nobik - Elemental shaman
Ehm...chybicka se vloudila, jelikoz jsem to psal jako anonym, tak sem dodavam armory dodatecne :
http://drahy.com/armory/character-sheet.xml?r=Drahyho+Server&cn=Nobik
http://drahy.com/armory/character-sheet.xml?r=Drahyho+Server&cn=Nobik
Nobik- Poèet pøíspìvkù : 16