Mysteria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

harakon hledá guildu

4 posters

Goto down

harakon hledá guildu Empty harakon hledá guildu

Příspěvek  harakon Mon Feb 28, 2011 4:13 pm

Zdravím vespolek,
následujících pár odstavců podpoří, doufám, rozhodnutí o přijetí k Vám do guildy v můj prospěch.
Jedná se o 80 lvl troll rogue Harakon.

. Vyexpil jsem, a tak se tudiž děj vůle osudu ( spíš Války, Moru, Hladu a Smrti)

Neprve něco málo o hráči. Takže je mi 18 let, aktuálně studuji na Gymnáziu Matyáše Lercha v Brně a plánuji studium na biochemii. Wowko hraji již od počátků, celých 6 let za rogunu. A stále mě to baví . PvE či PvP? Asi to je fuk, i když aktuálně mě víc láká PvP, protože to jsem moc nehrával a člověk by se měl stále učit něco nového. Servery kterými jsem prošel jsou pouze dva, a to Twinstar Athoria .

Postava: tak, co popisovat, aktuálně jsem asa , chtěl bych to vyzkoušet na Pve ti mam na cobalt , protože i když mám stále 70tkovou wepku tak to není tak špatný, sekundáry pudou jednoznačně do assa. Jsem schopen Vám nabídnout full LW se všemi wrath recepty, dále snad brzy vyskillené Jwc.

Otázka proč k Vám je velmi jednoduchá na zodpovězení: jste nejlepíš guilda ve které jsou nejlepší lidé ze serveru a bylo by ctí být mezi Váma. Question .

I pokud by nevyšlo tak hodně zdarů v raidech a battlegroundech


harakon
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

harakon hledá guildu Empty Re: harakon hledá guildu

Příspěvek  kazekage Mon Feb 28, 2011 6:45 pm

Přihláška pěkná ale jelikož máme nový systém náboru členů musíš si přidat přihlášku zde http://mysteria.varak.net/plugins/guildrequest/writerequest.php
kazekage
kazekage
Veteran
Veteran

Poèet pøíspìvkù : 170
Join date : 12. 04. 10

Návrat nahoru Goto down

harakon hledá guildu Empty Re: harakon hledá guildu

Příspěvek  DiskoStu Tue Mar 01, 2011 6:30 pm

Nuže ... http://www.riders-guild.net/forum/viewtopic.php?f=11&t=942