Mysteria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nova ziadost od rupera

Goto down

Nova ziadost od rupera Empty Nova ziadost od rupera

Příspěvek  Ruper Fri Nov 12, 2010 7:32 pm

Class: Priest
Name: Ruper
Spec : Shadow/holy

Skusenosti s PVE mam dost velke.Hral som na serveri Valhalla kde sme pravidelne chodievali raidu.Pve healujem od zaciatku TBC vlastne az do teraz.

O postave: Main talenty mam shadow s ktorym chodim pvp a off talenty ma holy a vlastne na holy sa snazim davat aj vecsi dôraz co sa tyka equipu.

V priebehu tyzdna mam vlastne cas na raidy kedykolvek od 15:00-19:00 okrem nedeli pondelka vecera od 19:0 mam cas skoro vzdy.

Mysteria preto,pretoze ste uz dost skusena a velka guilda, ktora chodi hlavne raidy a je tam tiez vela dobrych hracov.

Nieco omne..... Hmmm
Tak v prvom rade chcem v buducnosti nazbierat full t10 na heal a co najviac wrathu : D ...vreale som student a hrajem na bassguitaru profesionalne k tomu este bicie gitara elektricka pokrocilo a spev ale v kapelu viuzivam len sev a bassu.


Dufam ze som uz topic napisal spravne a ze vas zaujme

Ruper
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Nova ziadost od rupera Empty Re: Nova ziadost od rupera

Příspěvek  Bhaal Sat Nov 13, 2010 1:55 am

Hoj.

Možnosť dostať sa k nám do guildy si mal, taktiež si mal možnosť reagovať na príspevky v predošlej tvojej prihláške. Ani jedno z toho sa nestalo, môžem len doplniť toto:

Bhaal za Thu 4 Nov 2010 - 23:58

Zdravím znova a zase

Tentokrát by som vás chcel oboznámiť s problematikou " preľudnenia " guildy. Na základe toho, že v guilde máme viacero schopných a ochotných hráčov chodiť guild raidy. Pričom nikoho nechceme pripraviť o túto možnosť sme sa dohodli (ja + oficieri guildy) na tom, že pozastavíme prijímanie hráčov do guildy na dobu neurčitú.

a

Eluiniq za Tue 27 Apr 2010 - 8:02

Recruitment

Stav plny, hledaji se pouze 2-3 TANCI


Na základe týchto dvoch stanovísk sa prihláška ZAMIETA.