Prihlaska-Ramos
+5
kazekage
wyrda
Kostej
Bhaal
Great
9 posters
Strana 1 z 1
Prihlaska-Ramos
Class:Warrior (Undead)
Name:Ramos
Talenty:Arms,Fury
Zkušenosti: WoW hraju od TBC asi 3-4 roky ,celkem dost skusenosti v PVP i PVE
o postave: myslim ze armory mluvi za vse http://drahy.com/armory/character-sheet.xml?r=Drahyho+Server&cn=Ramos
Aktivita: v tydnu vetcinou od 17:00-22:00 vikend vetcinou od 14:00-23:00
Proč Mysteria? Nejlepsi Guilda na drahy.com ,zkuseni a a rozumni clenove -->s hodne cleny sem se potkal napr v raidu a podobne...
neco o me: tak je mi 17let a studuju stredni skolu
TS: mam
Name:Ramos
Talenty:Arms,Fury
Zkušenosti: WoW hraju od TBC asi 3-4 roky ,celkem dost skusenosti v PVP i PVE
o postave: myslim ze armory mluvi za vse http://drahy.com/armory/character-sheet.xml?r=Drahyho+Server&cn=Ramos
Aktivita: v tydnu vetcinou od 17:00-22:00 vikend vetcinou od 14:00-23:00
Proč Mysteria? Nejlepsi Guilda na drahy.com ,zkuseni a a rozumni clenove -->s hodne cleny sem se potkal napr v raidu a podobne...
neco o me: tak je mi 17let a studuju stredni skolu
TS: mam
Great- Poèet pøíspìvkù : 4
Re: Prihlaska-Ramos
Hráča s nickom Great (teraz Ramos) sme už v guilde mali ak sa nemýlim. Taktiež si spomínam na to, že si chcel prestať hrať wow a že si podaroval postavu Nicolasovi, ktorý ti ju vyexpil na lvl 65 +- a následne si si ju zobral späť.
Isto chápeš moju nedôveru... aj preto mám zopár otázok:
1. Prečo si chcel skončiť s wow (či to nebola len zámienka na leavnutie guildy)?
2. Prečo si znovu začal hrať wow (či to nieje len zámienka sa dostať späť k nám, na základe 1. otázky)?
3. V akej guilde si bol doteraz?
Z mojej strany to je zatiaľ 50:50. Na základe tvojich odpovedí sa to môže zlepšiť/zhoršiť...
Isto chápeš moju nedôveru... aj preto mám zopár otázok:
1. Prečo si chcel skončiť s wow (či to nebola len zámienka na leavnutie guildy)?
2. Prečo si znovu začal hrať wow (či to nieje len zámienka sa dostať späť k nám, na základe 1. otázky)?
3. V akej guilde si bol doteraz?